Pomysły na nietypowe prezenty świąteczne w rozsądnych cenach dla mężczyzny, nastolatka, i kobiety

Źródło: soup.io
W końcu mam zakupy świąteczne za sobą!
Bardzo lubię kupować prezenty, jednak przeżywam mały stres w tym okresie. Nie jestem pewna czy prezenty się spodobają, czy nie będą za tanie/za drogie... Czuję ulgę, gdy mam już wszystko załatwione.

Łatwiej jest kupować prezenty, na które składają się członkowie rodziny, np.: dla mamy składają się tata i dzieci. Dzięki temu oszczędzamy sporo i możemy kupić coś bardziej wyszukanego od skarpetek ;)

Poniżej przedstawiam propozycje na prezenty (takie zakupiłam w tym roku), być może pomogą Wam  z zakupami, może to będzie inspiracja dla Was i nie będziecie musieli główkować.

Dla Kobiety (wiek 50-55 lat), cena około 500-600zł:



Portfel, portmonetka, tu: Michael Kors, The Jet Set.

Dla mężczyzny i nastolatka, cena 130-150 zł:


Gra komputerowa, konsolowa, tu: Starcraft II Legacy of The Void (gra strategiczna),


Golarka do twarzy, tu: Remington,
Źródło: MediaMarkt

Mysz komputerowa, tu: Logitech mysz do gier komputerowych,

Źródło: Amazon

Źródło: Amazon
Zegarek, tu: różne zegarki z Amazona.


Dla młodej dorosłej kobiety, cena 150zł:



Kosmetyki markowe, tu: paletka cieni do powiek MAC,


Kolorowanki dla dorosłych.


Ja w tym roku zamówiłam sobie na prezent (zazwyczaj podaję pomysły rodzinie co chciałabym dostać, dzięki czemu oszczędzam kłopotu innym) sagę Stephena Kinga "Mroczna Wieża" - 8 tomów, 2 gry konsolowe na Xbox'a One (Grand Theft Auto V i Middle-Earth: Shadow of Mordor).